har inte orkat blogga...

igår sov jag och Elin hos hennes kusiner Frida & Sia :)

hästen sköter sig men inte jag. hoppade häromdan och lyckades åka av i kombinationen xD haha tröck på honom alldeles för mycket och så var han smart nog och inte tog det stora läget men det gjorde jag ;) så han tog ett extra språng och hoppade rakt upp och ner... så jag landade på marken imellan hindrena och sullade in i b hindret xD


så  himmla snuskigt, igår så tog Elin, FRida & Sia bort typ 15 fästingar i ansiktet på zalle :O dom hade precis satt sig så dom var bara små svarta bollar, men sååååå j*vla äcklig!!! :O


idag ska vi rida ut på alla hästarna :)




lilla söta saknade agnes<3



// maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0